Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) Podnikatele Roman Sabadosh, se sídlem K Potoku 884, 250 64 Hovorčovice, IČ: 25465813, podnikatel není plátce DPH, zapsané v živnostenském rejstříku vedeném Mestský úrad Brandýs nad Labem, e-mail ekosilainfo@gmail.com, telefonní číslo +420 776 570 628, („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.ekosila.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde https://www.ekosila.cz/zasady-ochranných-udaju/.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

1. NĚKTERÉ DEFINICE

  • 1.1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
  • 1.2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, včetně ceny za jeho zabalení;
  • 1.3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
  • 1.4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
  • 1.5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o daních na Celkovou cenu;
  • 1.6. Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
  • 1.7. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, umožňující uchování zadaných údajů, historii objednávek a uzavřených Smluv;
  • 1.8. Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
  • 1.9. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu;
  • 1.10. Výrobek označen jako „SKLADEM“ – je skladem a připraveno k odeslání;
  • 1.11. Výrobek označen jako „NA CESTĚ“ – výrobek je na cestě od dodavatele k nám a očekáváme jej v nejbližších dnech;
  • 1.12. Výrobek označen jako „OBJEDNÁNO“ – výrobek jsme objednali u dodavatele a čekáme na jeho dodání;
  • 1.13. Výrobek označen jako „NA OBJEDNÁVKU“ – výrobek nedržíme skladem, objednáme jej u dodavatele po objednání zákazníkem;
  • 1.14. Výrobek označen jako „PRODEJ SKONČIL“ – výrobek je dlouhodobě nedostupný nebo se již nevyrábí.

2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

2.1. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu;

2.2. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě;

2.3. Na našem E-shopu poskytujeme přístup k hodnocení Zboží jinými spotřebiteli. Autenticitu recenzí zajišťujeme propojením s ID objednávky.

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

3.1. Smlouvu je možné uzavřít pouze v českém jazyce;

3.2. Smlouva se uzavírá na dálku prostřednictvím E-shopu; náklady na komunikaci hradíte Vy;

3.3. Pro uzavření Smlouvy vytvoříte Objednávku s těmito údaji:

a) Informace o nakupovaném Zboží;
b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby a způsobu doručení;
c) Identifikační a kontaktní údaje pro doručení Zboží.

3.4. Až do dokončení Objednávky můžete údaje měnit. Dokončení probíhá klikem na „Objednat s povinností platby“ po potvrzení souhlasu s Podmínkami;

3.5. Potvrzení Objednávky Vám zašleme e-mailem s přílohou Podmínek. Potvrzením dochází k uzavření Smlouvy;

3.6. Pokud Zboží není dostupné, nabídneme Vám Smlouvu v pozměněné podobě;

3.7. Zjevná chyba Ceny nás nezavazuje dodat Zboží za nesprávnou cenu;

3.8. Uzavřením Smlouvy vzniká povinnost zaplatit Celkovou cenu;

3.9. Objednávku lze učinit i přes Uživatelský účet, údaje však vždy zkontrolujte;

3.10. Při zadání slevového kupónu v košíku se sleva uplatní.

4. UŽIVATELSKÝ ÚČET

4.1. Po registraci máte přístup k Uživatelskému účtu;

4.2. Při registraci a při změně údajů poskytujte pravdivé informace;

4.3. Za přístupová data odpovídáte Vy;

4.4. Účet je osobní a nesdělujte ho třetím osobám;

4.5. Neaktivní účet po 12 měsících můžeme zrušit;

4.6. Účet nemusí být dostupný nepřetržitě kvůli údržbě.

5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

5.1. Cena v Objednávce se řídí cenou ve Smlouvě;

5.2. Celková cena zahrnuje DPH a veškeré zákonné poplatky;

5.3. Platbu požadujeme před dodáním Zboží. Možnosti platby:

  • Bankovní převod;
  • Dobírka;
  • Online platba Comgate (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay).

6. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

6.1. Doručení do 2–3 pracovních dnů:

  • Osobní odběr Balíkovna;
  • Osobní odběr Zásilkovna.

6.2. Doručujeme v ČR;

6.3. Doba doručení je orientační;

6.4. Při přejímce zkontrolujte obal;

6.5. Nepřevzetí Zboží bez závady není odstoupení od Smlouvy, ale může vést k jejímu odstoupení z naší strany;

6.6. Opakované doručení hradíte Vy;

6.7. Nebezpečí škody přechází převzetím;

6.8. O zpoždění nebo výpadku výroby Vás budeme informovat.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Zaručujeme, že Zboží:

a) odpovídá popisu, funkčnosti, kvalitě;
b) je vhodné k účelu, pro který ho požadujete;
c) obsahuje příslušenství a návod;
d) je vhodné pro běžné užití;
e) odpovídá obvyklým vlastnostem;
f) je dodáno s obalem a návodem;
g) odpovídá vzorku nebo předloze.

7.2. Práva z vadného plnění se řídí příslušnými předpisy;

7.3. Vadné Zboží reklamujte e-mailem, dopisem nebo osobně;

7.4. Máte právo na:

a) dodání nového bezvadného Zboží nebo chybějící části;
b) opravu Zboží;

pokud je nemožné nebo nepřiměřeně nákladné, volíte druhou možnost.

7.5. Můžeme odmítnout, je-li odstranění nemožné;

7.6. Dále máte právo na:

a) přiměřenou slevu;
b) odstoupení od Smlouvy;

jestliže nedojde k opravě, opakuje se vada, je podstatná nebo nebude odstraněna v přiměřené době.

7.7. Právo na odstoupení nemáte u nevýznamné vady;

7.8. Práva z vadného plnění nemáte, pokud jste vadu způsobili sami;

7.9. Opotřebení běžným užíváním není vada;

7.10. O reklamaci obdržíte písemné potvrzení obsahující datum, obsah reklamace, požadovaný způsob vyřízení a Vaše kontaktní údaje;

7.11. Do 30 dnů od obdržení reklamace vady odstraníme;

7.12. Vyřízení reklamace Vám potvrdíme e-mailem; oprávněné náklady proplácíme;

7.13. Podnikatel reklamaci uplatní do 3 dnů od zjištění vady;

7.14. Spotřebitel má na vady 24 měsíců od převzetí.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

8.1. Odstoupit lze dle podmínek tohoto článku;

8.2. Spotřebitel může odstoupit do 14 dní od uzavření Smlouvy nebo převzetí Zboží;

8.3. Odstoupit lze e-mailem, dopisem nebo vzorovým formulářem;

8.4. Odstoupení není možné u výjimek v § 1837 Občanského zákoníku;

8.5. Lhůta běží od odeslání oznámení o odstoupení;

8.6. Zboží vraťte do 14 dní, náklady nese kupující, my vracíme náklady na nejlevnější doručení;

8.7. Cena bude vrácena do 14 dní od účinnosti odstoupení;

8.8. Kupující odpovídá za snížení hodnoty Zboží;

8.9. Prodávající může odstoupit před dodáním z objektivních důvodů nebo při nesprávných informacích.

9. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

9.1. Na kupující nejsme vázáni kodexy chování;

9.2. Stížnosti vyřizujeme na ekosilainfo@gmail.com;

9.3. Mimosoudní řešení: Česká obchodní inspekce coi.cz a ODR ec.europa.eu/consumers/odr;

9.4. Evropské spotřebitelské centrum: evropskyspotrebitel.cz.

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Vztah s mezinárodním prvkem se řídí právem ČR;

10.2. Korespondenci vedeme e-mailem;

10.3. Změny Smlouvy jen písemně;

10.4. Vyšší moc – odpovědnost nevylučujeme, po 10 dnech právo na odstoupení;

10.5. Přílohy: formuláře reklamace a odstoupení;

10.6. Archivace Smlouvy elektronicky;

10.7. Platnost od .

PŘÍLOHA Č. 1 – FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát: Roman Sabadosh, K Potoku 884, 250 64 Hovorčovice

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:
Číslo objednávky:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Zboží, které je reklamováno:
Popis vad Zboží:
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Datum:
Podpis:

PŘÍLOHA Č. 2 – FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Adresát: Roman Sabadosh, K Potoku 884, 250 64 Hovorčovice

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:
Číslo objednávky:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

Je-li kupující spotřebitelem, má právo odstoupit do 14 dnů od uzavření smlouvy nebo převzetí zboží, mimo případy podle § 1837 občanského zákoníku.

Datum:
Podpis: